Indkøber søges til Nordic Oily Waste

Hos Nordic Oily Waste søger vi lige nu en indkøber til at varetage en bred vifte af discipliner. Indkøbsområdet består primært af tekniske komponenter, pumper, reservedele, kemi og forbrugsvarer til virksomhedens tre fabrikker samt diverse til administrationen.

Sådan ser din hverdag som indkøber hos Nordic Oily Waste ud

Du kommer til at have din hverdag på hovedkontoret i København, men vil også have tæt kontakt med kolleger på anlæggene. Den tætte kontakt til de øvrige kolleger på kontoret og i de forskellige afdelinger er afgørende for at kunne løfte opgaverne.

I det daglige vil du arbejde med sourcing og disponering hos leverandører, opfølgning på ordrer samt udarbejdelse af og opfølgning på kontrakter. Du vil stå for planlægning og koordinering af leverancer i forhold til produktionsplaner og sikre den daglige kommunikation til leverandørerne, ligesom du vil deltage i regelmæssige leverandørmøder. Endelig består arbejdet også af optimering af lagermængder.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Ansvarlig for indkøb
  • Lagerstyring, herunder opbygning og sikring af kritiske reservedele
  • Udvikling af indkøbsfunktionen
  • Samarbejde med leverandører, herunder udvikling og forhandling på indkøbsaftaler
  • Kommunikation med kolleger og leverandører
  • Salgsfakturering i tæt samarbejde med Økonomi
  • Ad hoc opgaver

 

Da vi er en iværksættervirksomhed i vækst, kan stillingen også kombineres med andre opgaver i organisationen, fx salgsfakturering eller øvrige relevante opgaver afhængig af kvalifikationer.

Som du kan se, er listen lang og dækker et bredt spektrum af forskellige opgaver inden for kommercielle løsninger, indkøb og projektstyring. Det betyder, at du kommer til at få en alsidig hverdag med forskellige projekter i løbet af et år. Selvom opgaverne er mange, sætter vi naturligvis rammen for, at de kan løses fornuftigt.

Vi leder efter dig, som:

  • gerne har nogle års indkøbserfaring fra lignende virksomhed eller område
  • har en god forståelse for sikring af vareflowet
  • har en hands-on tilgang
  • har stærke sproglige formidlingsevner på dansk og engelsk
  • arbejder med stor faglighed – uden at tabe helheden af syne
  • er god til at tage ansvar og arbejde selvstændigt
  • er kvalitetsbevidst og grundig
  • trives i et internationalt miljø i en virksomhed i vækst
  • har et godt humør og sætter pris på det sociale

Det får du hos Nordic Oily Waste:

Du får ansvar for og stor indflydelse på vores indkøb, kontakt og håndtering af leverandører samt interne arbejdsgange. Vi er en ung virksomhed med vokseværk. Det vil sige, at vi hele tiden udvikler os – og her skal vores arbejdsgange og kommunikation naturligvis følge med. Der er ikke langt fra idé til handling, og vi har en uformel omgangstone, hvor alle idéer bliver taget seriøst.

Du får:

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Frokostordning
  • Dedikerede kollegaer med en uformel omgangstone og kultur, hvor alle er klar til at hjælpe
  • Mulighed for faglig udvikling og kurser løbende
  • Mulighed at blive en del af en større organisation med anlæg og kolleger i Skandinavien
  • Kamp til stregen ved bordfodboldbordet
 

Ansøgning

Ansøgningsfrist 2. februar 2023

Hvis du synes, at ovenstående lyder interessant, modtager vi gerne din ansøgning, CV og evt. relevant dokumentation, som sendes til HR-chef Nanna Rinaldo Andersen på job@nowaste.dk. Skriv ”Indkøber” i emnefeltet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte vores head of operations Lasse Kragballe Rasmussen på 24829444.

Samtaler afholdes som udgangspunkt i uge 6, men vi vil også invitere til samtale løbende.

Arbejdssted: 
Nordic Oily Waste A/S
Strandlodsvej 6A, 3. sal
2300 København S
Danmark